Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Všeobecné ustanovenia

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2. Objednanie tovaru a služieb

Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu klariasro@gmail.com Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. . Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke.

Povinnosti predávajúceho:- zákazníkom sa zaväzujeme dodať:
• druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
• tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR 
• tovar, ktorý bude kvalitne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávacom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň aj ako dodací list a záručný list.

3. Potvrdenie a zrušenie objednávky

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky Vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať. Zrušiť objednávku môžete maximálne do 24 hodín po jej odoslaní, zaslaním e-mailu na klariasro@gmail.com. Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. Po tejto lehote nezaručujeme, že objednávku zrušíme, pretože je možné, že už bude odoslaná. O zrušení objednávky budete taktiež informovaný e-mailom. Zákazník by si mal dobre premyslieť či má o daný tovar skutočný záujem a až potom odoslať objednávku.

4. Poštovné a balné

Objednaný tovar Vám zašleme kuriérskou službou GLS na dobierku. Cena za poštovné a balné je 3,50 €, Ku každej objednávke prikladáme doklad o predaji, ktorý slúži zároveň ako dodací list.

Do zahraničia balíky neposielame !!!

5. Dodacia lehota

Dodacia lehota je od 2-4 dní. V prípade nedostupnosti produktu Vás budeme informovať. Každú objednávku sa snažíme vybaviť v čo najskoršom termíne. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania a vyžiadame si Vaše odsúhlasenie.

6. Vrátenie tovaru

Tovar zakúpený v našom elektronickom obchode www.klaria.sk je možno vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia, prípadne vymeniť.

Adresa na vrátenie tovaru je : Klaria spol.s.r.o., Kostolné námestie 24, 946 03 Kolárovo.

Zásielku podávajte ako doporučený list !!! Nie na dobierku !!! Balíky poslané na dobierku nepreberáme !!!

 Ak ste zistili bezprostredne po nákupe, že Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ho v tejto dobe bez uvedenia dôvodu vrátiť a následne Vám bude tovar vymenený na iný tovar, alebo vrátená kúpna cena, na Váš bankový účet. Prosíme uviesť bankový účet, na ktorý Vám vieme peniaze previesť. Vrátený tovar musí obsahovať pôvodné balenie, nákupný doklad a nesmie byť použitý. Náklady na prepravu tovaru k dodávateľovi hradí v plnej výške zákazník.

7. Neprevzatie objednávky

Zákazník, ktorý si u nás objedná tovar a neprevezme ho v danej lehote, sa ocitne na čiernej listine, pretože nás vystavil dlhu voči kuriérskej službe GLS. (v tom prípade musíme zaplatiť poštovné tam aj naspäť). Zákazníci, ktorí sa ocitnú na čiernej listine si v budúcnosti nebudú môcť objednať tovar.

8.Reklamácia a záruka

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady zapríčinené bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii: 1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne 2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu 3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu 4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru.Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.

Ochrana osobných údajov: Za účelom vybavenia Vašej objednávky si musíme uložiť Vaše osobné údaje. Poskytnutie údajov je z vašej strany dobrovoľné. Vyplnením objednávacieho formulára dávate súhlas s použitím, spracovaním a uložením Vašich osobných údajov do našej databázy. Kedykoľvek máte právo písomne tento súhlas odvolať. Zákony a predpisy: – zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji – zákon č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. – Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb.